زیر چتر من




























هم سلولی...



زیر چتر من اگر می ایی..........................تا بند امدن باران باش

زیر چتر من اگر می ایی..........................تو پر از احساس باش

زیر چتر من اگر می ایی ........................قهر نباش

زیر چتر من اگر می ایی.........................تو پر از حس بد کوچ نباش

زیر چتر من اگر می ایی.......................شیرین باش

زیر چتر من اگر می ایی.......................یک دل باش

زیر چتر من اگر می ایی........................عاشق باش

زیر چتر من اگر می ایی..........................خار نباش

زیر چتر من اگر می ایی...........................تو فقط با من باش

زیر چتر من اگر می ایی..........................تو فقط تا دم صبح بیدار باش

زیر چتر من اگر می ایی .........................یه کم مغرور باش

زیر چتر من اگر می ایی..........................تو فقط دریا باش

زیر چتر من اگر می ایی..........................تو فقط روباه نباش

زیر چتر من اگر می ایی .........................باش باش باش تا اخر دنیا باش



نظرات شما عزیزان:

زندگی
ساعت22:03---12 خرداد 1392
غربت را نباید در شهری غریب یا در گم شدن لحظه های اشنا جستجو کرد، هرگاه عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کرد انگاه تو غریبیپاسخ:اذرس زووووووووووووووووود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 14 خرداد 1392 / 21:16 /
- Online Support by www.1abzar.com --->